Start with WHY

Gepost op 15/05/2019 21:01 door Tommie Harnie

Wij zijn blij. Wij zijn blij én trots. De aftrap van weer een mooi en boeiend leertraject werd gegeven met een Kick-Off.

Met een heuse Kick-Off gaven we de aftrap voor de Nagelmackers Sales Academy. Blij om zo'n groot engagement te zien van alle verantwoordelijken, iedereen present! Gestart met een krachtige boodschap over het WHY,  zetten Tim Rooney & Adrian Scott de toon. Het belang van ieders engagement werd duidelijk.

"Toch niet weer de zoveelste salestraining waar het enkel gaat over behoefte detectie én andere technieken?"
We zouden onze naam oneer aandoen mocht dit zo zijn.

Verkopen is op vandaag zoveel meer en verwacht van elke sales professional een gedegen verkoopsattitude. The place to be is al lang niet meer enkel het agentschap of kantoor. Een behoeftedetectie verbleekt zelfs in de schaduw van een buyer's journey.

Met de Kick-Off benadrukken we het belang voor iedereen, de rol die we verwachten en plaatsen iedereen mee aan het roer van dit leertraject. Co-creatie als uitgangsbasis, interactiviteit, openheid en transparantie de motor en groei onze missie. Als u het er nu nog niet warm van krijgt, had u erbij moeten zijn. :-)

Dat had u ook de drie "F"-en van Luc Jansen gekend, ervaren wat fruit-tella snoepjes doen en de volgende formule 4x4x4x4+1 zonder fouten kunnen oplossen.

Happy Sales!

Deel deze pagina:

Dit artikel is geschreven door Tommie Harnie

Expertise: Sales (verkoop),communicatie en activerende werkvormen

Door deelnemers ervaren als: enthousiast, creatief, dwarsdenker

Tommie laat het etiket ADHD niet als een belemmering klinken, maar als een talent. Voordat je met je ogen kan knipperen heeft Tommie alweer een beter idee en ziet hij het helemaal voor zich hoe jouw medewerkers, jouw organisatie en jijzelf boven zichzelf kunnen uitgroeien. Tegen ADHD bestaat er een medicijn, tegen zijn meeslepend enthousiasme niet.
Tommie sleurt je mee in zijn turbulent denkproces en voordat je bekomen bent van de rollercoaster aan input, besef je dat je wakker wordt in een nieuwe organisatie waarin mensen met meer plezier zich inzetten voor de klant en voor uw organisatie.

Reageer op dit artikel

Wordt niet weergegeven op de website.