Laat communicatie voor u werken

Gepost op 09/05/2019 10:30 door Tommie Harnie

Een nieuw systeem, product, strategie of cultuur invoeren, kost geld, tijd én kan maar ten volle renderen als iedereen mee is. Laat net dat nu een werk van mensen zijn waarbij communicatie een belangrijke rol speelt.

Hoe betrek je mensen en zorg je dat ze gemotiveerd zijn? Er daadwerkelijk mee aan de slag gaan?

Het zijn enkele vragen waar F-use zich over buigt en ervoor zorgt dat communicatie voor u werkt én blijft plakken. Extra inspiratie nodig, check zeker eens de nieuwe website!

Deel deze pagina:

Dit artikel is geschreven door Tommie Harnie

Expertise: Sales (verkoop),communicatie en activerende werkvormen

Door deelnemers ervaren als: enthousiast, creatief, dwarsdenker

Tommie laat het etiket ADHD niet als een belemmering klinken, maar als een talent. Voordat je met je ogen kan knipperen heeft Tommie alweer een beter idee en ziet hij het helemaal voor zich hoe jouw medewerkers, jouw organisatie en jijzelf boven zichzelf kunnen uitgroeien. Tegen ADHD bestaat er een medicijn, tegen zijn meeslepend enthousiasme niet.
Tommie sleurt je mee in zijn turbulent denkproces en voordat je bekomen bent van de rollercoaster aan input, besef je dat je wakker wordt in een nieuwe organisatie waarin mensen met meer plezier zich inzetten voor de klant en voor uw organisatie.

Reageer op dit artikel

Wordt niet weergegeven op de website.