No lockdown for learning

Gepost op 11/03/2020 16:57 door Tommie Harnie

Vanuit de overheid komen er een aantal acties, al is het schoorvoetend. We lezen dat Italië beter sneller had ingegrepen. De economie kreunt op vandaag en onze klanten, allen grote bedrijven, nemen duidelijke voorzorgsmaatregelen. Zoals hen willen we ook niet naïef zijn en doen alsof onze neus bloedt. Het erger maken ook niet.

Welke maatregelen nemen we?

  1. Alles wat klassikaal was, gaat digitaal. Het leren gaat verder. 
  2. Face 2 face afspraken: digitaal.
  3. Een attest per medewerker: verklaring niet in contact geweest te zijn met besmette patiënten, noch een risicogebied bezocht.

Zo willen we onze klanten een 100% garantie geven dat we niet bijdragen aan het binnenbrengen van Covid19 virus in hun organisatie, bij hun mensen. 

Fysiek gaan we dan misschien wel in Lockdown, het leren en waar we voor staan houden we aan. 

Maatregelen die we graag aanhouden tot 19/04/2020.

Meer info nodig: https://www.info-coronavirus.be/nl/

No Lockdown for learning

Deel deze pagina:

Dit artikel is geschreven door Tommie Harnie

Expertise: Sales (verkoop),communicatie en activerende werkvormen

Door deelnemers ervaren als: enthousiast, creatief, dwarsdenker

Tommie laat het etiket ADHD niet als een belemmering klinken, maar als een talent. Voordat je met je ogen kan knipperen heeft Tommie alweer een beter idee en ziet hij het helemaal voor zich hoe jouw medewerkers, jouw organisatie en jijzelf boven zichzelf kunnen uitgroeien. Tegen ADHD bestaat er een medicijn, tegen zijn meeslepend enthousiasme niet.
Tommie sleurt je mee in zijn turbulent denkproces en voordat je bekomen bent van de rollercoaster aan input, besef je dat je wakker wordt in een nieuwe organisatie waarin mensen met meer plezier zich inzetten voor de klant en voor uw organisatie.

Reageer op dit artikel

Wordt niet weergegeven op de website.